Friday, May 8, 2009

"Kucing" Idamanku

Apasal la sejak dari semalam aku asyik berangan nak memiliki "kucing" besi ni?


Kalau masa kecik-kecik dulu, aku suka tengok cina bawak benda ni. Siap tiru lagi lepas tu. Gi kat celah akar pokok langsat...pacak 4 batang ranting buat dia punya control stick.....pas tu imagine dalam kepala...aku tengah control jengkauk mengorek longkang. Huh....jauh betul aku punya angan-angan.

Tapi apa-apa pun, benda ni memang berguna, dan tak hapus ditelan zaman.....macam motor RXZ gak. Sorrylah Mat Rempit....gua samakan lu orang punya motor sama jengkaut ni....ha..ha..ha.

Dengan benda ni...aku boleh sewakan....atau bawak sendiri untuk ambik upah....atau....aku sendiri ada projek sendiri.....atau...aku boleh buat amal jariah dengan menggali lubang kubur.

Apa pun....jentera ini memang boleh buat duit. Apa-apahal pun, aku kene dapatkan lesen dia dulu. ALAMAK!!!!!

Perkenankan cita-cita ku...AMIN.

Note: Gambar adalah sekadar contoh sahaja.....tak ada kene mengena aku nak bukak business jual jengkauk.

3 comments:

  1. It'll be nice if it was in English.

    ReplyDelete
  2. Cita2 aku ms kecik nak jd drebar menatang ni laaa... Nak jadik partner?

    ReplyDelete
  3. Ada jugak mat salleh tersesat dalam blog aku.

    ReplyDelete